úterý 3. dubna 2012

Velikonoce jsou za dvěřmi!!!

Ještě poslední velikonoční přípravy, tvoření a dekorování! Stále u nás můžete vybrat krásné slepičky, vajíčka i zajíčky :-) Mimo jiné jsme také nachystaly spoustu bylinek a krásných květin. Přijďte se pokochat a udělat si radost!

Máme pro vás několik exteriérových fotek našich prodejen...A také můžeme potvrdit, že se již za několik dnů naplno rozjede náš eshop! Ať už nás navštívíte tam, nebo v kamenných prodejnách, budeme se na vás moc těšit!

Provozovna v Dejvicích
Provozovna na Letné

5 komentářů:

  1. Dejvice znám, už jsem tam párkrát dobře nakoupila. Suzanne Q.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné květinky-miluji je!Moc se těším na eshop,ale to už je moje oblíbené pořekadlo,jsem moc zvědavá,jaký bude!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, už tě dlouho napínat nebudeme ;-) Pár posledních úprav a jedeme naostro!

      Vymazat
  3. Šárko,
    máte nádherně rozkvetlý obchůdek , úplná pastva pro oči :-)
    Miluji květiny , tam by se utrácelo ;-)
    Při poslední návštěvě Prahy jsme projížděli skoro kolem Vás , ale nemohla jsem se stavit, děti toužili po matějské :-(
    Ale příště už určitě !;-)
    Zatím moc děkuji za krásné fotečky a i já se těším na e-shop!
    Přeji krásné Velikonoce obchůdku , ale i Vám !

    OdpovědětVymazat